05/06/2012

Gambar Hina Islam Di Internet! - Doktrin Halus Puak Yahudi?


Terdapat satu bangsa yang tidak akan berhenti dari zaman dahulu sehingga kini dengki dan khianat dan menghina agama Islam yang suci dan mulia. Penghinaan terhadap Rasulullah s.a.w bukanlah satu isu yang baru kerana sejak Baginda s.a.w. diutuskan menjadi utusan Allah s.w.t. lagi, Baginda s.a.w. telah dihina oleh para kafir Quraisy dengan pelbagai cemuhan dan tohmahan. Umat Islam pada ketika itu hanya mampu bersabar dengan cemuhan tersebut kerana mereka masih lagi lemah namun dalam masa yang sama, mereka membenci perbuatan tersebut dalam diri mereka.

Pelbagai cara dan taktik digunakan untuk menghina Islam secara terang-terangan atau secara halus tanpa disedari oleh umat Islam. Sakit hati sebagai orang Islam melihat agama sendiri dihina melalui gambar-gambar yang dikutip dari internet. Walaupunpun dihina, kita masih bersabar dan berdoa kepada Allah swt supaya mereka dilaknati melalui bala-bala. Allah swt sahaja yang tahu yang kita tidak ketahui. Seperti taufan, banjir besar, kebakaran dan penyakit yang tidak ada penawarnya.

Kita tak hairan sebab beginilah sifat mereka dari sejak turun temurun mendendam agama Islam yang melihat Islam mengancam agama mereka. Dari hari ke hari di benua Eropah, banyak yang memeluk agama Islam selepas tidak ada jalan keluar dalam penyelesaian mencari arah hidup dari agama mereka dan mendapat ketenangan selepas memeluk agama Islam.

Tapi yang mendukacitakan ada kalangan orang-orang Islam yang sanggup menghina agama sendiri dan bangsa sendiri kerana kurang keimanan dan terpengaruh dengan kawan-kawan Nasrani dan Yahudi yang senantiasa memesong akidah serta menyesatkan melalui media-media elektronik secara terang-terangan dan secara halus tanpa disedari.

Lagi satu, penggunaan kalimah ALLAH dikalangan masyarakat Kristian, khususnya masyarakat yang hidup di dalam sebuah negara ISLAM, tidak dapat tidak pasti menyentuh perasaan umat ISLAM, kerana perkataan Allah adalah sangat mulia di sisi umat Islam.

Apa yang menghairankan ialah, sebelum ini pengamal ajaran Kristian itu menyebut ‘tuhan’ dengan bahasa mereka masing-masing. Tetapi kenapa pula tiba-tiba sahaja ingin bertukar angin pula? Mungkinkan ini merupakan satu agenda untuk mengacau bilaukan dan memecahkan perpaduan umat-umat Islam. Janganlah kerana untuk memenangi kuasa politik, kita sanggup korbankan maruah kita dan berkompromi dengan bersetuju pandangan mereka.

GAMBAR MENGHINA ISLAM :


Gambar orang islam sedang solat di pijak orang yahudi dan paderi kristian


Ayat Al-Quran pada tisu tandas. gambar ini menggunakan fotoshop.


Gambar mempermainkan nama ALLAH


Wanita barat sedang membuang air besar atas Kaabah


Poster membakar naskah Al-Quran

Menghina Rasulullah dan Islam


Kasut wanita dengan tulisan ayat suci.


Naskah Al-Quran yang di lukis salib kristian


Al-Quran dijadikan sasaran latihan menembak


Al-Quran di jadikan sebagai makanan khinzir


Orang solat berjemaah sambil di liwat oleh haiwan


Sebagai tempat buang air kecil... Wanita bertudung..serupa paderi wanita juga.


Kitab Surah Yassin di dalam mangkuk tandas


Hari membakar Alquran dianjurkan


Ayat suci dicacah sebagai tatu di badan wanita bukan Islam


Patung mainan yang menyakitkan hati orang Islam.


Orang islam solat berjemaah sembah wanita

Sekarang masihkah pembaca ingat kisah bagaimana kalimah Allah dipoltikkan oleh Anwar?

K7L  : Agama bukan politik! ingat benda tu sampai mati!

4 ulasan:

  1. DAP dan PKR adalah dominasi Yahudi, PAS pula adalah talibarut yang menjadi batu loncatan. Apa nak dikatakan mereka semua gilakan kuasa sehingga sanggup diperalatkan. Semoga orang Islam dalam PAS, PKR dan DAP akan cepat sedar.

    ReplyDelete
  2. Tak rasa bsalah ckp mcm tu...Allah swt lebih mngetahui...Allah swt dah kurniakn kita akal Dan mata...lihat lh seluas2 Nya sambil buka minda..mana kaca n mana permata

    ReplyDelete
  3. ada satu cara je. internet harus diharamkan!

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk