15/06/2012

Nizar Menggeletar Lepas Tengok Video Sultan Johor Murka!




DAULAT TUANKU!

Ini video Sultan Ibrahim murka kepada Nizar yang memang biadap dan tidak menghormati institusi raja-raja. Inilah terjadinya apabila DAP telah mempengaruhi beberapa pemimpin pembangkang untuk bersifat biadap sama macam mereka.

Jika Allayarham Ustaz Fadzil Noor hidup lagi, sudah tentu Nizar ini sudah ditamparnya kerana kini PAS sudah menjadi satu parti pembangkang yang kurang ajar dan tidak islamik lagi.

Lihat betapa jahatnya DAP dan boneka-bonekanya didalam PAS dan PKR! Mereka mengajar kebencian kepada raja-raja melayu. Mereka mencemar keutuhan Rukun Negara kedua. Mereka biadap! Mereka Kauvinis!

Kini dengarnya Nizar sudah tidak berani turun ke Johor. Bimbang jika diapa-apakan. Keris nak komen sikit sahaja. Pandai buat pandai tanggung! Terlajak perhau boleh berundur, terlajak kata?

K7L : Rakyat Johor memang tengah marah pada PAS..apakah Nizar akan dipecat?

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk