27/06/2012

Exco Selangor Mahu @PecatFaekah - @drwanazizah Akan Diamkan @AzminAli Yang Juga Banyak Salahlaku?



Dikhabarkan kepada Keris bahawa Ahli Majlis Mesyuarat Kerajaan Negeri Selangor iaitu barisna Exco Selangor telah bermesyuarat hari ini dan memutuskan mereka sebulat suara agar Setiausaha Politik Menteri Besar Selangor, Cik And Faekah Husin meletakkan jawatan kerana kesalahan salah laku penggunaan letter head pejabat Menteri Besar Selangor untuk kepentingan keluarganya. Faekah dijangka akan meletakkan jawatan pada hari jumaat ini setelah mendapatkan nasihat Presiden PKR, Dr Wan Azizah.


Persoalannya, apakah selepas ini Azmin Ali juga akan disiasat tentang 20 akaun yang dijaja oleh Ummi Hafilda, Kes saham, kes moral dan kes derhaka kepada ibu? Belum masuk kes kontrak-kontrak kepada kroninya? Faekah yang salah guna surat sampai buat mesyuarat, kenapa Azmin tidak diadili sebegitu rupa?


Sekarang ini Wan Azizah nampak macam menikus, tetapi agak-agak lepas Azmin buat macam-macam, rasa-rasa dia akan diam? Jika Faekah letak jawatan, apakah semua rahsia Azmin berkaitan Selangor dan PKR Selangor akan didedahkan Faekah? 

Apakah ini kemuncak kepada perbalahan yang mana peperangan dalaman PKR akan menjadi lebih teruk? Kita tunggu dan lihat. Jika Keris jadi Faekah, dedahkan sahaja siapa yang salah baru KeADILan. Kui kui kui..

K7L : Kehancuran bermulaaaa...

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk