01/06/2012

Ronnie Liu Membisu! @Khalid_Ibrahim Menikus Kes Kroni Projek DAP Di Selamgor?


Wah! Sejak didedahkan oleh rakan blogger Dhanyaraam di SINI, sehingga ke hari ini Ronnie Liu masih belum menjawab apa-apa walaupun sebahagian dari dokumen yang menunjukan kontrak yang diberi YB Roonie Liu kepada Wong Chuan How dari kawasan DUN Sungai Pelek sudah dikeluarkan.



Kalau dah sampai 84 projek bernilai lebih RM200,000.00 diberikan kepada kroni oleh Roonie Liu ada lagi masih nak kata DAP tak amal kronisme? Melalui dokumen diatas pembaca boleh lihat kesemua projek tersebut diberikan kepada orang yang sama! Apa cerita?

Semalam Keris ada pergi ke majlis kecil-kecilan anjuran DAP di kawasan lembah klang. Keris terdengar bahawa rupa-rupanya ada juga ADUN DAP yang tidak berpuas hati dengan Ronnie Liu akibat sifat kronisme dia yang tinggi. Jadi Ronnie Liu bila nak kedepan dan beri kenyataan? Ada berani ka?

Khalid Ibrahim mana pulak? Menikus? Dia juga perlu bertanggungjawab kerana ini soal kerajaan negeri dan bukan main-main. Ini betul duit rakyat! Duit rakyat!

K7L : tak sampai sepenggal banyak ni kau lesap..pastu tuduh BN yang salah?..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk