04/06/2012

Tabung Warisan MARA - Satu Usaha Baik Yang Melayu Perlu Tahu



Tahniah kepada pihak MARA kerana punya satu lagi inisiatif dalam membantu pendidikan anak-anak melayu. Tertubuhnya Tabung Warisan MARA yang pada Keris sebagai satu langkah baru untuk orang-orang melayu bantu anak-anak melayu yang lain.Tabung Warisan MARA diwujudkan untuk mengumpul dan mentadbir dana yang akan diwaqafkan sebanyak 50% dan 50% lagi digunakan untuk keperluan pendidikan anak-anak melayu.

Sekaligus penjanaan sistem baru yang mampu memberi manfaat kepada pemberi dan penerima. Jika dari sudut Islam pula, si pemberi sudah tentu akan menerima pahala yang hanya Allah dapat menilainya. 


Berikut adalah cara pembayaran boleh dilakukan. Selain daripada pahala si penderma juga diberi keistimewaan tolakan cukai dibawah Subsekyen 44(6) Akata Cukai Pendapatan (ACP) 1967. Jika tanya Keris, siapa lagi yang mahu bantu anak bangsa kita jika bukan Melayu itu sendiri.


Sebarang maklumat lanjut anda boleh layari Page Tabung Warisan MARA.

K7L : Untuk Melayu No Objection...

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk