05/06/2012

Kisah Jeritan Takbir - Puak PAS Mengamuk Lepas Kena 'Smash'? @harakah



Meroyan para cybertroopers PAS selepas video Ustaz Idris Sulaiman ini tersebar. Marah betul mereka bagaikan dilempang berkali-kali. Sepertimana yang pernah Keris tekankan dulu, takbir yang sering dilaungkan oleh puak PAS adalah satu perkara yang kurang enak. 

Bayangkan apabila zikrullah dimainkan dengan emosi? Laungan Allahuakbar pernah dijadikan bahan provokasi didepan mata Keris sendiri. Malahan adalah sesuatu yang mengecewakan apabila orang bukan Islam jerit 'Takbir', orang PAS beria sahut dengan laungan Allahuakbar.

Keris pernah ulas sedikit tentang video orang bukan Islam bertakbir di [SINI]. Laungan takbir ini bukan satu mainan dan Keris memang marah tiapkali melihat orang-orang PAS menjadikan takbir sebagai bahan provokasi. Pernah beberapa kali terjadi apabila pemimpin DAP beragama kristian memberi salam, puak PAS ini menjawab dengan tanpa berfikir panjang. Apakah mereka ini sudah sesat? Mana pergi batasan agama? Apakah kuasa lebih hak daripada tiang akidah?

K7L : Harap orang yang tidak menyebelahi mana-mana parti dapat fikir..apakah anda mahu mereka ini yang sentiasa melindungi kejahatan mereka dengan kopiah untuk menjana masa depan anak-anak anda?..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk