12/06/2012

Jentera Parti PAS Diminta Tangguh Haji Untuk Fokus #PRU13 #PASrabut



Subhanallah! Apa dah jadi dengan mereka ini? Nak pergi menghadap Kaabah pun sanggup ditangguh demi kuasa politik. Ini dah jadi sesat! Bagaimana suatu kewajipan yang dituntut didalam Rukun Islam jatuh nombor dua dan fokus pilihanraya menjadi wajib pula.

Ini bukan perkara yang main-main dan ini merupakan satu perkara yang serius. Inilah wajah sebenar puak-puak PAS yang jumud. Politik sudah jadi seperti agama kepada mereka. Mereka buat apa sahaja asalkan kuasa dapat dikecap di tangan mereka.

Apakah nilai-nilai Islam yang dibawa oleh PAS ini yang mahu diterap didalam jiwa generasi muda? Jangan terkejut jika satu hari nanti Rukun Islam menjadi mainan mereka pula! Fikirlah.

K7L : Punyalah ramai manusia rindu pada Kaabah..untuk beribabat..kamu semua boleh nak tangguh demi politik?..gila!

1 ulasan:

  1. Berapa ramai rakyat hamPAS yang tak pergi haji tu?? Cube senaraikan...!!!!

    Kemudian senarai tu beri pada Tabung Haji dan suruh pihak Tabung Haji tapis awal-awal nama-nama penganut hamPAS tu. Biar nama mereka digantikan kepada mereka yang mahu beribadat Lillahi Taala, bukan untuk nabi N.ajis.

    Silap-silap, musim haji, Najib tetap tak umumkan PRU, biar terduduk bakal haji penganut hamPAS yang BODOH-BODOH belaka tu....

    Kah kah kah kah kah kah

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk