18/02/2015

Sekali Lagi Ribuan Hadir Ceramah Untuk Anwar Ibrahim Campur Yang Ghaib!



Alamak! Sekali lagi ribuan yang hadir termasuk mereka yang datang dalam keadaan ghaib! Punya mengarut pasla Anwar Ibrahim orang dah tak mahu layan. Sekali lagi DAP dan PAS buat hal tak mahu hantar penyokong mereka sebab nak tunjuk pada PKR.

Without Anwar PKR is just rubbish. Itu mesej DAP dan PAS pasal setiap kali program untuk Anwar, tinggal totok yang kena tipu sahajalah. Apapun tahniah PKR sebab makin aktif perbodohkan diri.







K7L : Ramainyaaa...

10 ulasan:

  1. ramai tu......orang bunian.....sebab tu tak nampak. cuma raja bomoh jer bolih nampak.

    ReplyDelete
  2. orang pun naik boring,menyampah..tak habis2 kisah aljuburi..

    ReplyDelete
  3. kalau org bunian yg hadir, tu boleh tahan jugak lagi. yg ditakutkan yg datang tapi tak nampak tu semuanya setan-setan pro-peliwat, mau manusia yg datang tu terikut dgn perangai si Ketum.

    Apa-apa pun dah boring dah nak dengar cerita peribadi tentang kehebatan liwat-meliwat ni. boring ....

    ReplyDelete
  4. ramai kerusi dari orang... kihkihkih

    ReplyDelete
  5. Sabenarnya...ramai yg hadir... mereka bersesak ketandas...bukan nak kencing..TAPI... basah hancing kena kencing...SIAPA yg kencing... itu sendiri mau ingat..Kesian..mereka yg ketagihan bau hancing..

    ReplyDelete
  6. Orang kampung kat permatang pauh tiap malam kena gigit nyamuk....takde sape kisaj

    ReplyDelete
  7. Kerusi warna hijau tu adalah wakil PAS

    ReplyDelete
  8. Sama jugak dengan zizah dan izzah, aysik2 zizah dan izzah, balik2 citer2 yang sama. dah naik MELUAT tengok muka dan cerita diaorang. Orang lain semua tak baik, asyik2 diaorang anak berank yang baik dan suci. Boleh jalan da!

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk