25/02/2015

MB Selangor Lawat Penjara - Nak Minta Anwar Serahkan Kerusi Ketua Umum?




Kalau ikut maklumat yang Keris dapat daripada CTS, Dato Menteri Besar Selangor, YB Azmin Ali kelihatan di Penjara Sungai Buloh jam 8.50 pagi tadi. Beliau dikatakan berjumpa dengan Pengarah Penjara dan seterusnya melawat KETUM Anwar Ibrahim.

Azmin Ali pada ketika ini dikatakan masih berada di penjara berkenaan? Sumber mengatakan lawatan yang dibuat oleh MB Selnagor berkenaan bukanlah lawatan rasmi sebaliknya adalah lawatan peribadi untuk melawat KETUM Anwar Ibrahim.

Siapakah Azmin Ali dengan Anwar Ibrahim? Adakah mereka mempunyai hubungan kekeluargaan? Bolehkah Anwar Ibrahim menerima pelawat sekarang? Kenapakah lawatan ini dibenarkan?

Ketua Pengarah Penjara Sungai Buloh perlu mengeluarkan kenyataan sekiranya perkara ini benar. Kita tidak mahu wujudnya dwi-standard untuk layanan banduan-banduan di Penjara.

Apakah perteuan kali ini untuk memberitahu bahawa Zaman Anwar sudah habis dan kini KeAdilan akan bertukar tangan kepada Azmin? Apa janji Anwar kepada Azmin yang kita tidak tahu.

Apapun bagi Keris kini Keadilan yang ditubuhkan parti tersebut hanyalah untuk Anwar Ibrahim. Bukan untuk perjuangan rakyat. Jadi hala tuju Keadilan nampaknya sudah berubah dan menjadi satu parti yang membawa nafsu politik beberapa individu tertentu.

Apapun mohon rakyat Malaysia tidak lagi terus tertipu dengan dakyah politik songsang mereka. Ingat! DAP itu syaitan yang bertopeng untuk musnahkan bangsa kita, PKR perosak negara dan perpaduan.

K7L : Hati-hati.

2 ulasan:

  1. Apa pun peraturan atau undang-undang Malaysia, kena kat batang idung sendiri ... depa kata ini tak adiiiilllll.

    ReplyDelete
  2. ANWAR NI TAK LAYAK DIAMPUN KERANA DAH 2X KES LIWAT BIAR DIA DOK DALAM JAIL SAMPAI MEREPUT PUN OK JUGA.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk