06/02/2015

Cubaan Naikkan Semangat 1998 Dengan Dakyah Anwar-Imam Mahdi?




Satu banner yang bertulis "Anwar Ibrahim Imam Mahadi Kita" telah menimbulkan kekecohan kepada orang ramai.. Banner yang digantung di persimpangan jalan di Kalumpang, Selangor tersebut dikesan semalam oleh orang ramai.

Tidak diketahui siapa yang menggantung banner tersebut, tetapi ia dipercayai berkaitan dengan Jelajah Rakyat Hakim Negara yang dianjurkan oleh Anwar dan Pakatan bagi menghadapi keputusan perbicaraan kes liwatnya pada 10hb nanti.

Seorang penduduk yang ditemui berkata, banner tersebut mungkin digantung oleh penyokong Anwar bagi menunjukkan kesetiaan mereka.

Anwar menghadapi pertuduhan meliwat bekas pembantu peribadinya, Saiful Bukhari Azlan, dan perbicaraan kes tersebut akan diputuskan oleh Mahkamah pada pertengahan minggu depan.

Jika sabit kesalahan, Anwar akan dipenjarakan minimum 5 tahun dan berisiko kehilangan karier politik beliau. Namun pada hemat Keris, cubaan untuk timbulkan semangat 1998 tidak akan berjaya.


Rakyat Malaysia tak bodoh dan mereka sendiri lihat siapa Anwar Ibrahim yang selama ini mempergunakan rakyat sahaja. 


K7L : Tak lama dah weyh..

3 ulasan:

  1. kamu sesat sudahlah..jangan ajak orang lain jg sesat..

    ReplyDelete
  2. Banner hendaklah segera dibuang, ini perkara songsang.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk