23/02/2015

PAS Halalkan Judi Untuk Duduk Bersama DAP?




ADUN DAP ketika dihubungi oleh Buletin Utama TV3 menyatakan beliau tidak pasti bilakah gambar itu diambil dan beliau juga tidak menafikan lelaki yang didakwa mirip dirinya itu bukan dirinya.

Apa yang menarik ialah ketika ditanya kepada Anthony Loke, Ketua Pemuda DAP Pusat, jawapan yang diberikan adalah beliau menyerahkan keputusan itu pada jawatankuasa disiplin parti DAP untuk menentukan ADUN DAP terbabit bersalah atau tidak.

Ini bermakna Anthony Loke tidak juga menafikan lelaki yang mirip ADUN DAP itu bukanlah Eddie Ng Tien Chee, ADUN DAP Balakong.


Apa yang menarik, Bendahari PAS Selangor iaitu Yunus Hairi menyatakan tindakan ADUN DAP itu adalah tidak bermoral bagi seorang yang bergelar Yang Berhormat.

Nampaknya ADUN PAS lebih kenal siapa sebenarnya ADUN DAP yang dimaksudkan oleh blog http://stopthelies.my/ tersebut. Jika benarlah itu ADUN DAP, maka rakyat nilaikanlah sendiri, inilah cara ADUN pembangkang membalasa jasa undi kepercayaan yang sudah diberikan.

K7L : Jeng Jeng Jeng...

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk