18/02/2015

Anwar Ibrahiam Nafikan Pengakuan Nurul Izzah Pasal 'Offer Jadi TPM'?



Bercakap pada ceramah di Seberang Jaya, Pulau Pinang malam Sabtu, Nurul Izzah dilaporkan berkata Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak telah menawarkan jawatan Timbalan Perdana Menteri selepas pilihan raya umum 2013, kepada bapanya dengan syarat Anwar Ibrahim bersetuju untuk 'mengabaikan' rakan-rakannya dalam Pakatan Rakyat. Beliau berkata Anwar Ibrahim menolak tawaran itu.

Anwar dalam sidang media bersama Salahuddin Ayub pada 20 Jun 2013 berkata, "I deny hearing from Datuk Najib any specific proposals (on Unity Govt). Either from formal or designated representatives (of Najib)." Sumber video, Klik Sini.

Persoalannya siapa yang menipu? Anwar Ibrahim atau anaknya Nurul Izzah? Kedua-duanya ada rekod menipu. Nurul Izzah walapun nampak lembut pernah menarik balik fitnahnya apabila disaman oleh Raja Nong Chik. Propa anak beranak ini tak ada kesudahan. Sekarang diikuti pula oleh adik beliau Nurul Nuha sehingga mengheret anak beliau ke pentas ceramah semata-mata untuk meraih simpati.

K7L : Kenapa Nuha kedepan? jeng jeng jeng..

2 ulasan:

  1. Menurut ustas solihan mukhyi adun sabak, anwar pernah dua kali nak masuk umno, zaman pak lah sekali, zaman najib sekali. Zaman najib lepas pru, tp najib tk nak terima. Inilah kisah sebenar yg disampaikan sendiri adun pas.

    ReplyDelete
  2. Apakah..keluarga anwar hebat mengoreng hangus Rakyat Atau..sememangnya Rakyat yg bodoh..tak pandai pandai..mengguna akal... ?

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk