16/02/2015

Kejutan Ceramah Nurul Izzah Di Cheras! 10 Ribu Hadir Sampai Ada Yang Ghaib!



Alamak! Sungguh takut dan terkejutnya Keris bila dapat gambar ini. Dewan Orang Ramai Taman Cheras Jaya menjadi saksi untuk mengetahui sejauh mana momentun 1998 yang dulunya dipelopori oleh Anarkis dan Reformis. Masih ada lagi atau tidak.


Dengan penuh bersemangat Nurul Izzah memberi ucapan. Apa yang ajaibnya. Dia bercakap dengan kerusi lebih banyak daripada manusia yang ada. Nampaknya rakyat sudah mula hilang percaya kepada PKR.

DAP pun tak bagi sokongan walaupun Cheras adalah kawasan DAP yang senang cerita BN tak menang dah lama. Jadi sekarang Nurul Izzah tak faham lagi ke mesej yang DAP sudah mula dan berdiri dengan kaki sendiri?

Apapun mereka-mereka yang tidak nampak orang duduk di atas kerusi, sebenanrya kena tahu yang orang PKR banyak makhluk ghaib. Sebab itu pemilihan PKR perwakilan 500 orang tapi kertas undi 1500. Mana datang? Gambar bawah buktinya.





 

K7L : Mana orang PAS? jeng jeng jeng...

4 ulasan:

  1. Mesyuarat PIBG pun lagi ramai yang datang.... hahaha.
    Kambing betul laaaaa

    ReplyDelete
  2. Yang peliknye si nurul izah ni tak rase malu ke? Bila orang tak datang, itu maknanya orang dah meluat lah tu. Rumah tangga berkecai, tinggalkan suami, anak entah kemana, semua itu mengejar kehendak nafsu semata-mata. Sudahlah nurul, kamu tu janda, jangan melalak ke hulu ke hilir hingga pulang larut malam.Apa yang kamu cari sebenarnya?

    By"Pak Mat Kampung Hulu

    ReplyDelete
  3. Mesyuarat tingkap flat sri sabah lagi ramai la.

    ReplyDelete
  4. bulu puki dia lagi banyak dari orang yg datang tu

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk