23/02/2015

Lawak Mahfuz - Call Sirul Tapi Shiro Yang Angkat?



Wartawan sudah kena "kencing" dengan Naib Presiden PAS, Mahfuz Omar. Mahfuz Omar buat lawak Mr Bean dengan berjanji akan mendapatkan temuramah ekslusif dengan Sirul Azhar Umar, yang terlibat dalam pembunuhan model Mongolian, Altantuya Shaariibuu pada 2006. Dalam telesidang dijadual di pejabat PAS di Kuala Lumpur pagi ini, Ketua Penerangan PAS berkenaan cuba menghubungi Sirul di Australia kira-kira 40 minit tetapi tidak berjaya.

Alasan yang diberikan panggilan masuk "voice mail". Mahfuz kata dengar tone tapi tak dapat. Mahfuz mendakwa beliau sudah SMS Sirul sebentar tadi dan Sirul kata ok. Apabila tidak dapat dihubungi, Mahfuz dakwa pihak berkuasa cuba "jem line" telefon. Tepat 12.15 tengah hari Mahfuz Omar berputus asa apabila tidak dapat menghubungi Sirul Azhar. Dengan wajah untuk menutup malu, Mahfuz berkata beliau dan ibu Sirul akan ke Sydney minggu depan. Another drama from PAS. Another Mr Bean Movies.


 

Inilah yang jadi bila dah tak ada moldal lagi. Puak Anwarinnas sibuk fitnah kerajaan walhal PAS dalam keadaan kalut akibat perang dalam antara mereka. Hentikanlahhhhh....




K7L : Sirulllll.... ini Mahfuz.. bukan Mampus tapi Mahfuzzzzzzz...

3 ulasan:

  1. Hmmmm, betui ka tak betui!.....mampus lah...
    asik dok tipu...
    tak kan nak mengalahkan mister bean,.....sudah2 lah....jgn dok buat lawak bodoh....Nanti susah lah pulak nak jawap di akhirat besok. Bodoh nak mampus Mr. Bean Nie.

    ReplyDelete
  2. I love u abg fuz..u mcm mr Bean la..famous n hensem..i nk jd bini no 4 u la syg..

    ReplyDelete
  3. of all the stupid thing he has done, this is right at the top of the list...lol....hello bean...hello...budusssss

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk