11/02/2015

#KempenTurunBarang Menteri KPDNKK Perlu Rancang Tangkap/Sita Peniaga Yang Main-Main



Semua telah ketahui yang april ini GST akan dilaksanakan..pada awal GST akan berlaku sedikit kenaikan harga barangan dan inflasi.


Nampaknya dah ada peniaga dah mula main api. Apa yang Keris faham kat sini adalah perang psikologi yang cuba dibuat oleh para pembekal supaya mereka boleh tembak harga gila-gila naik. 

Dalam masa yang sama mereka akan mengambil kesempatan untuk memburukkan keadaan dimana mesej yang ingin disampaikan adalah "GST laksana makan barang naik" didalam minda rakyat Malaysia.

Jadi jika barang naik sekalipun mereka tidak akan dipersalahkan. Inilah dia manipulasi harga yang tidak baik. Rakyat akan dihasut oleh pembangkang yang akan menangguk di air yang keruh.

Jadi semuanya akan jadi caca marba. Yang untung siapa?

K7L : Sokong DS Ismail Sabri!....

2 ulasan:

  1. Si PENIAGA-TAMAK-KEPARAT ni biaq dihukum ALLAH SWT supaya KETURUNANnya yg. juga JAHAT jadi PAPA KEDANA satu hari nanti - dan itulah legasi DAJAL puak ni pd. keturunan depa!

    Nek Tempoyak.

    ReplyDelete
  2. Semua ini kerana kebodohan ah jib gor

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk