24/02/2015

#AnwarKakiMengadu Tak Mahu Nyanyi Lagu Negaraku? Nak Layanan 5 Star?



Apa masalah kalau nak kena gigit nyamuk bagai? Nama pun penjara. Keris pun tak mahu duduk penjara. Tetapi layanan di Penjara sememangnya tidak selesa dan tidak sama macam di rumah.

Sebab itu kita elakkan diri daripada melanggar undang-undang. Kemudian Keris pelik juga, apa masalah nyanyi lagu Negaraku setiap hari? Bukan Malaysia yang masukkan Anwar dalam penjara. Anwar sendiri yang didadapti bersalah.

Takkan sebab Anwar habis semua orang tak perlu nyanyi lagu Negaraku? Tahu tak itu semua untuk sedarkan Anwar dan itu latihan minda untuk semua banduan. Pasal ucap Selamat Pagi Cikgu pun jadi hal. 

Dah kenapa Anwar manja sangat? Kalau tahu taknak begitu, kenapa masa liwat Saiful dia tak fikir macamtu? Beringat sebelum kena. Sama-sama kita muhasabah diri.

K7L : Patut dulu bila bebas duduk je diam-diam.. ni sibuk nak hancurkan negara..

4 ulasan:

  1. Kalau tak mau nyanyi lagi Negaraku, biar aja peliwat tu nyanyi lagu Inggeris 'can I fuck you today'

    ReplyDelete
  2. Babi Anwar Babi lahanat!!

    ReplyDelete
  3. Lagu Can I Fuck You Today boleh menang Juara Lagu 2015...disampaikan dengan cemerlang oleh Nuaq Braheem ehem ehem ehem.....peliwat tegar ( old habit die hard )

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk