17/03/2013

Sah Tentera Penceroboh Dilatih Oleh US? #LahadDatu



Terkejut Keris bila baca apa yang didedahkan oleh rakan blogger MyMassa tentang dakwaan sebuah portal Borneo Insider tentang wujudnya pihak ketiga iaitu tentera elite Amerika Syarikat yang menjadi tulang belakang dalang pencerobohan di Lahad Datu.

Hubungan akrab antara tentera elite US dan tentera penceroboh yang mendakwa askar diraja Sulu sudah lama wujud.


Tentera US masuk ke Sulu atas nama program khidmat masyarakat tetapi pada masa yang sama ada agenda terselindung disebalik itu. Baca apa yang ditulis oleh rakan blogger MyMassa

Keris harap pihak yang berwajib dapat menyiasat dakwaan Borneo Insider di sini :Borneo Insider.




Jika dakwaan ini benar, maka besar kemungkinan pendedahan mengenai kapal ini juga benar. Kapal Perang

Tidak hairanlah jika ada maklumat perisikan yang mendedahkan rancangan sebenar pengganas Kiram ini adalah untuk menyerang seluruh Sabah secara serentak ketika Pilihan Raya Umum berlangsung.

Ianya berlaku sebagaimana di Syria yang mana pemberontak dibekalkan senjata oleh pihak ketiga untuk menggulingkan Kerajaan sedia ada.

Dan masa pilihan raya adalah masa terbaik untuk pengganas ini untuk mengatur gerak kerana jika mereka berjaya menyerang ketika itu, sokongan dan kepercayaan rakyat terhadap Kerajaan sementara dan pasukan keselamatan akan hilang.

Baca Selanjutnya Di Sini

K7L : Haaa..apa cer..

2 ulasan:

  1. aku langsung tak heran dan itulah yang aku terfikir apabila kejadian pencerobohan ini berlaku. Kawan aku pernah bercerita satu ketika dulu, CIA mencari orang malaysia untuk menjadi agenya. Aku katakan itu peluang baik untuk memohon lantas kawan aku menyambung tahukah kau apa tugas CIA tu? Agen Propaganda kerajaan yang memecah belah musuh tanpa memberikesan kepada penglibatan kerajaan mereka.

    ReplyDelete
  2. US latih ke...?? hahahahaa...berpuluh2 dah jadi mayat tuuu....kat Somalia pun harap tentera Malaysia yg pergi selamatkan depa....kalau tak, jadi lauk pemberontak Somalia laa....lawak2....!!

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk