25/03/2013

Bekas Peguam Anwar Dedahkan Rahsia #AnwarSodomy2 - Mahu Saman Ezam Pula?


Yuktes Vijay, bekas peguam Anwar telah mendedahkan kisah sebenar di sebalik kes Sodomy 2 Anwar. Bermula daripada artikel The real story of Anwar’s Sodomy 2 (Part 1) kemudiannya disambung cerita dengan Prequel to the real story behind Sodomy 2.

Artikel-artikel itu telah disiarkan dalam portal Free Malaysia Today. Jadi tak ada sebab dia nak saman blogger Pro-BN kali ini. Malahan berita yang sampai ke telinga Keris menimbulkna persoalan apakah ini permainan yang dilakuakn oleh orang dalaman Pakatan sendiri yang mahu membenam karier politik Anwar?

Satu demi satu pekung Anwar terdedah. Semuanya telah didedahkan satu demi satu oleh rakan-rakan yang pernah berjuang dala penipuan bersama Anwar. Dan Kolumnis FMT mendakwa Sodomy 3 mungkin tiada kena mengena dengan BN. [Sodomy 3: What if it’s an inside job?]

Adalah tidak mustahil jika Sodomy 3 Anwar akan mati kutu untuk menjawab. Jangan kata orang-orang PKR sendiri tak tahu tentang kebenaran berkaitan kes liwat dan skandal seks Anwar. Jika tidak masakan Rafizi melompat apabila ditanya oleh wartawan?




Cerita pasal saman, mengapa tidak disaman orang-orang yang telah mendedahkan perangai Anwar ini?



K7L : U Ulang I Saman U?..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk