26/03/2013

Anwar Akhirnya Jadi Bisu Bila Tun Daim Bersuara? @barisanasional


Bekas Menteri kewangan Tun Daim Zainuddin memberi komen berkenaan Anwar Ibrahim dan masa depan negara jika dia memerintah.


Siapa yang tidak kenal dengan Tun Daim? Beliau merupakan seorang anak Melayu yang mempunyai banyak pengalaman dalam sektor pengurusan ekonomi negara. Sebab itu beliau bisa berbicara tentang kegagalan Anwar sebagai Menteri Kewangan suatu ketika dahulu.

Kini kebimbangan dinyatakan oleh Tun Daim tentang keselamatan dan kesejahteraan negara sekiranya Anwar menjadi PM. Erti kata lain jika anda memilih Pakatan maka anda sedang mengundi untuk kehancuran Malaysia itu sendiri.

Ayuh Selamatkan Malaysia daripada dijajah oleh Pakatan!

K7L : #TolakAnwar adalah satu perkara yang amat penting ketika pilihanraya..

4 ulasan:

  1. http://tunhisyamuddin.blogspot.com/
    http://tunhisyamuddin.blogspot.com/

    http://tunhisyamuddin.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. DAIM TERPAKSA SPIN BILA MENERIMA TEKANAN DRP UMNO. RAMALAN BELIAU BN HANYA MAMPU PERTAHAN 3 NEGERI TELAH MEMBERI KESAN BESAR. MAKLUMLAH KERANA RAMALAN BELIAULAH YG PALING TEPAT SEWAKTU PRU12, 2008

    ReplyDelete
  3. bagus..bila Tun Daim bg komen yg ada politikal advantage kat pakatan...semua puji...
    tp bila Tun Daim kritik pakatan...puaknya kata spin sbb tekanan dr kerajaan...
    damn...this puak nya perangai..if jd pemimpin politik..mmg aku takkan sokong..

    -smh-

    ReplyDelete
  4. "...DAIM TERPAKSA SPIN BILA MENERIMA TEKANAN DRP UMNO..."

    Awak tu gila-mereng ke..?

    Atas sebab apa Tun Daim kena tunduk kepada UMNO..? Tekanan sebab tak dapat projek..? Daim tak perlu projek sebab dia pun dah lama 'loaded'..! Tekanan sebab tak dapat jawatan..? Daim tak perlu lagi jawatan politik mahupun dalam Kerajaan..!

    Awak memang jenis gila-mereng..! Bagi orang gila-mereng macam awak.., kalau salji turun kat Malaysia.., maka itu UMNO jugak yang salah..!

    Biul..!!





    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk