02/03/2013

PAS Import Orang Luar Sebab Penduduk Putrajaya Boikot Ceramah Lori PAS!



Hari ini PAS cuba bawa treler PAS mereka ke Putrajaya dengan harapan orang Putrajaya akan hadir dengar ceramah fitnah mereka. Namun begitu rakan PAS Keris di Putrajaya beritahu mereka terpaksa hubungi puak-puak PAS daripada Bangi dan Serdang untuk meramaikan program.

Sekarang dah ada bukti yang orang Putrajaya tak peduli pun tentang PAS. Rakyat Putrajaya juga sedar PAS kini semakin sonsang perjuangan mereka. Dengarnya orang Putrajaya tengah rimas sebab jalan sesak akibat treler PAS ni.

So apalagi? Berambuslah dari rumah kami!


















Laporan asal : Kulaan Niring

K7L : Berambus!

3 ulasan:

  1. Dolu dolu kata nak leloooong putrajaya kalau depa menang. La ni awat mai sini????? Gian pasai lama sangat ka nak tunggu ????. Cuba habaq mai wahai penipu berjanggut.

    ReplyDelete
  2. Teringin nak jadi Menteri Musang berjanggut,,,,,,,,,,,Menteri Nikah kawin kata,kalau hubungan dng bukan Muhrim x e,sebab itu hukum boleh PADEMMMMMMMMMMMMMMMMMM!!!!!!!!
    Sebab u fatwa pas berubah-ubah.boleh pademmmmmmmmjuga,tapi u kalau yg untung buat mereka.Betul x POK NIK

    ReplyDelete
  3. buat semak aku nak g mydin je.... kenapa tak buat kat halaman prisent 2 je.... ada gambo anuar tak tahan tu.... hehe....

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk