17/04/2012

'Gelombang Biru' Kg Baru Meresahkan Pakatan? #PR13 #Bersih3


Petang semalam Keris perlu menyelesaikan beberapa urusan penting sementelahan masa cuti yang ada digunakan sebaik mungkin memandangkan kesibukan membongkar penipuan dan penyelewengan pembangkang sedang dalam mode agresif. 


Sepanjang perjalanan menuju ke destinasi, Keris tertarik ketika melalui kawasan Kg Baru yang mana sebelum ini ada pihak berkata itu kawasan PKR. Nah! Ini bukti orang Kg Baru tidak menyokong Pakatan sebaliknya mereka bangga dengan bendera Barisan Nasional dan UMNO. Seakan sudah nampak rakyat memilih BN kerana aktiviti demonstrasi yang dirancang secara berturut sebelum #Bersih3 membuatkan banyak pihak meluat dan berkata mereka yang turun ke jalan walaupun tuntutan telah diselesaikan adalah terdiri daripada mereka yang pendek akal.



Paling menarik dengan serangan 'Gelombang Biru' di kawasan Kg Baru adalah apabila bendera Barisan Nasional dan UMNO gah dikibar sekaligus menenggelamkan bendera PAS.

K7L : Dengar cerita ada orang mula risau bila ramai dah mula pakai bendera BN..

1 ulasan:

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk