08/04/2012

Gempar! Usaha Pemuda UMNO Malaysia Dengar Suara Rakyat Berkenaan #mejabulatptptn Disabotaj?


Mari Follow @MejaBulat_PTPTN sebab yang lama (@MejaBulatPTPTN) telah digodam oleh pihak yang tidkabertanggungjawab. Keris tidak mahu menuding jari kepada sesiapa namun begitu membuat perangai dengan sabotaj dalam usaha Pemuda UMNO Malaysia mahu membantu mahasiswa adalah satu perkara yang bukan mencerminkan toleransi rakyat Malaysia yang bertamadun. Apapun jangan lupa follow yang baru!
 @MejaBulat_PTPTN 



NOTIS MAKLUMAN: RUNDINGAN MEJA BULAT PTPTN

Saudara Syahrin Md. Jamaludin, Pengerusi Biro IPT PEMUDA UMNO MALAYSIA mempelawa mana-mana pihak yang berminat untuk mengikuti perkembangan dan berpartisipasi dalam melontarkan pendapat mengenai isu:

PERBADANAN TABUNG PENDIDIKAN NASIONAL (PTPTN) di dalam RUNDINGAN MEJA BULAT MAHASISWA NASIONAL BERKAITAN ISU PTPTN

Tarikh: 10 & 11 APRIL 2012
Tempat: VISTANA HOTEL, KL

Partisipasi secara maya juga boleh dibuat melalui laman facebook Meja Bulat Ptptn dan akaun twitter @MejaBulat_PTPTN bagi memberi cadangan, maklum balas dan sebagainya berkaitan isu yang disebut terdahulu di atas.



K7L : Dah takut macam-macam diorang buat!

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk