28/04/2012

LIVE : Apa Yang Berlaku Ketika #Bersih3 Di #Dataran ?



Lihat sahaja apa yang sedang berlaku di dataran. Rata-rata yang hadir disana dengan niat provokasi kepada polis! Mereka akan memanggil media asing untuk merakam hanya apabila polis bertindak ke atas provokasi mereka. Inilah ajaran NDI yang sudah didoktrin kepada pendemo. Polis dimaki secara terang-terangan, tidakkah mereka fikir akan perasaan keluarga polis yang dikerah bertugas mengawal keamanan pada malam ini dan meninggalkan keluarga dirumah? Sudahlah kerana mereka pihak berkuasa perlu bertugas malam.


Satu lagi perkara yang ingin Keris sampaikan adalah kewujudan beberapa individu berserban yang turut melaungkan #Bersih dikalangan mereka yang menyokong LGBT. Tidak jauh daripada situ ada sekumpulan mahasewel yang terpekik terlolong sambil berpelukan dengan pasangan masing-masing. Keris tidak boleh ambil gambar mereka atas faktor keselematan kerana menurut seorang mahasiswa di situ mereka sudah 'high'. Maka tidak mustahil jika mereka tiada sifat malu dan segan. Mengapa individu berserban yang menjerit 'Allahuakbar' tidak menegur sekumpulan mahasewel itu?


Dan terdengar rungutan pengguna jalanraya yang marah kerana apabila mereka berhimpun menyebabkan jalanraya sesak dan kereta bergerak perlahan. Bayangkan jika ada ambulans yang dalam kecemasan. Apa akan jadi? Ini sebahagian daripada gambar di dataran.












Ikuti juga di blog Kedah Ke KL dan FB AUPN untuk laporan kuantiti pendemo yang ada di dataran tadi. Esok jangan lupa untuk follow @Keris7Lok @Medan_Tempur bagi pengguna twitter untuk update secara live. Selain daripada blog Keris pembaca boleh juga ikuti blog :

kedahkekl.blogspot.com
medantempurkedah.blogspot.com
www.putrajaya-online.com
dukeofumno.blogspot.com
1peluru.blogspot.com
yuseriyusoff.blogspot.com
*sekiranya ada pertambahan Keris akan maklumkan kemudian.

K7L : Sedih bila tengok mereka bertakbir tetapi di kalangan perempuan yang tidak menutup aurat dan mereka seakan menghalalkan cara demi matlamat mereka..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk