02/04/2012

Tidak Untung Lagikah Rakyat #Malaysia? - Demo BBM Indonesia



Lihat sahaja apa yang berlaku di Indonesia sejurus selepas kerajaan Indonesia mengumumkan kenaikan harga petrol membuatkan Keris berasa sangat untung menjadi rakyat Malaysia. Dengan kenaikan harga petrol secara global Keris bersyukur kerajaan Malaysia yang masih dibawah naungan Kerajaan Barisan Nasional telah pun berjanji yang mana harga minyak petrol RON95 masih lagi kekal buat masa ini walaupun berlakunya harga minyak dunia ketika ini naik mendadak.

Subsidi RON95 Naik 10 Sen, Harga Minyak Petrol Kekal RM1.90

Bermakna kerajaan telah membantu rakyat dengan menambah lagi subsidi harga petrol agar rakyat tidak rasa terbeban. Itupun masih lagi ada yang berbohong sana-sini dengan mengatakan harga minyak boloeh diturunkan jika dia berjaya menjadi PM. Kalau pembohong bercakap lebih baik buat tak tahu sahaja. Silap-silap lagi lingkup negara.

Apapun Keris mengucapkan syabas kepada Kerajaan Malaysia kerana terus membantu rakyat dalam banyak perkara. Rakyat perlu tahu agar tiada timbul syak kepada kerajaan. Bayangkan jika harga munyak naik dan puak-puak Pakatan Setan mengapi-apikan rakyat, mesti jadi seperti demo BBM. Bersyukur kerana kita kekal aman dan kekal sejahtera dibawah Kerajaan Barisan Nasional.

K7L : Tanya diri kita apa jasa kita kepada negara sebelum pertikai apa kerajaan dok buat pada rakyat - mesej untuk kepimpinan #PakatanSetan

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk