18/04/2012

Khalid Ismath Maki Ustaz Fathul Bari Pu**Mak Walaupun Dirinya Tidak Solat Bersama Sunni?


Melalui blog Abu Aqif Keris terkejut setelah Ustaz Fathul Bari telah dimaki oleh Khalid Ismath dengan bahasa kesat. Inilah mentaliti seorang insan yang dijadikan pembangkang sebagai pemimpin mahasiswa dan seringkali menjadi KETUA PENDEMO. Keris khuatir jika lebih ramai yang bergaul dengan dia mampu meruntuhkan akhlak anak-anak muda di Malaysia.



Dan hari ini Keris ingin bongkarkan lagi fahaman Syiah yang menebal didalam diri Khalid Ismath. Lihat sendiri melalui video dibawah dirinya mencerca Yazid Bin Muawiyah. Bukankah ideologi sebegitu merupakan ideologi syiah yang sesat?


Lihat sendiri apa yang Khalid Ismath buat ketika rakan-rakan pendemo sedang mendirikan solat.



Hanya melihat sambil bermesra? 

K7L : Syiah dalam pembangkang semakin menular..apakah kita mahu pemimpin yang ada di Malaysia menolak Ahli Sunnah Wal Jamaah?..dengarnya ramai Ustaz dan Dr yang berfahaman Ahli Sunnah Wal Jamaah Sedang berkira-kira mahu meninggalkan PAS.

1 ulasan:

  1. kurang ajar budak khalid ni..

    Tuan blog yg dihormati, sy dh follow & linkkan blog tuan di blog sy. harap tuan dpt follow kembali blog saya & linkkan blog sy di blog tuan.. tq
    http://merahmato.blogspot.com

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk