20/04/2012

Siapa Yang Menyerang Pendemo #mansuhptptn



Semalam selepas peristiwa 'rancangan serang kumpulan sendiri', apabila pelancong ataupun orang awam hadir dikawasan mereka berkhemah mereka akan memberi penerangan dengan skrip yang sama iaitu mereka menceritakan kisah diserang oleh orang UMNO dan Perkasa. Walhal sebenarnya menurut rakan Keris yang menyamar sebagai pendemo mereka telah merancang serangan tersebut untuk menagih simpati orang ramai. Ini taktik yang diajar oleh NDI dan dibawa oleh Fahmi Reza untuk merasuk mahasewel.

Daripada sudut pandangan Keris dan rakan, sebelum ini dua kenyataan telah dikeluarkan mereka iaitu 'Perkhemahan Demo Mansuh PTPTN' akan dihentikan apabila :
  1. Mereka diancam atau diserang 
  2. Menurut titah Yang Dipertuan Agong
Jelasnya disini, umum tahu demonstrasi mereka telah gagal 100% mereka segan dan malu maka perlu mencari alasan untuk berhenti. Serangan telah dibuat dan mereka juga berkata perkhemahan akan dihentikan hari ini sebagai menghormati titah Yang Di-Pertuan Agong. Tak pelik ke? Kenapa orang nak serang mereka sedangkan rakyat sebenarnya tak layan bantahan mereka dan sejak bila mereka hormat dengan institusi diraja? Isham Rais hormat sangatlah?



Menurut rakan Sinis Malaysia video klip diatas terpaksa dimasukkan kerana menggantikan video klip asal sewaktu pergaduhan yang tak semena-mena ditarik-balik. Kemungkinan video yang satu lagi itu telah meng'kantoi'kian siapa penyerang yang sebenar.
Rasanya boleh pembaca teka siapa penyerang Adam Adli and the geng ni?


UMNO? BN? Polis? Perkasa?




Cuba lihat isi buku yang dikeluarkan oleh National Democratic Institute


Pelajaran yang diperolehi melalui NATIONAL DEMOCRATIC INSTITUTE (NDI) sudah pun digunapakai bagi menimbulkan politik kemarahan atau POLITICAL HATRED.






Inilah silibus yang diguna pakai oleh kumpulan #Occupy dibawah Fahmi Reza








Cuba faham betul-betul ayat yang telah dikuningkan dan menurut silibus tersebut antara yang wajib dipertikaikan dengan penuh amarah dan rasa benci adalah :





KORUPSI

KRONISME

TIDAK AMANAH

PEMIMPIN KONONNYA MAKAN DUIT UNTUK DIRI SENDIRI

BENDA-BENDA FREE ATAU SUBSIDI


Antara lima perkara asas yang digunakan untuk menghilangkan kepercayaan kepada kepimpinan kerajaan. Sudah berlaku di Malaysia? Sekarang sudah tahu dari mana mereka belajar?




Banyak lagi dan say thanks to Mr. Google info itu boleh didapati dengan mudah. Jika diteliti secara terperinciPro-SMM telah diserap dengan satu fahaman dan ideologi baru oleh pakar NDI Fahmi '#Occupy' Reza. Ini bukti maha mereka adalah Pro-Militan. Tak percaya? Lihat ayat yang telah dikuningkan dibawah.



Sekarang dah tahu siapa yang serang mereka? 


K7L : Menghasut orang muda turun langgar undang-undang! Wajarkah seorang mahasiswa/pekerja melepak siang dan malam sehingga mengabaikan kelas, pelajaran, kerja hakiki dan moral untuk bantahan yang sia-sia?

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk