15/06/2015

Haron Din & Mohd Amar Sound DAP - DAP Dah Boleh Keluar Pakatan?


 

Mursyidul Am PAS yang memang berbulu dengan DAP dah mula bersuara. Selama ini dia diam sebab malas nak campur bila ramai belaan DAP ada kuasa dalam kepimpinan PAS sebelum ini.

Kini PAS tidak lagi ada anasir jahat didalamnya kecuali Mazlan Aliman yang mencapai kemenangan sesat. Haron Din tuduh DAP gopoh dan tak reti sabar. Orang baru usul terus menggelabah. 

Sebenarnya Haron Din tahu DAP takut sekiranya PAS bersatu dan lebih kuat ukhwah. Lagi pulak dengar cerita PAS semakin ok dengan UMNO, lagu melompat tak tentu arah puak-puak DAP.

 

Dalam masa yang sama, Naib Presiden PAS Mohd Amar Nik Abdullah dah sound DAP tak perlu ajar PAS. PAS tahu bila masa untuk undur dari jawata-jawatan yang dilantik di Pulau Pinang.

Dikhabarkan Naib Presiden PAS yang ini tugasnya lawan DAP dan PasMA serta perlu memastikan hudud terlaksana di Kelantan. Kini DAP nak duduk diam sahaja apabila diperlekeh oleh dua tokoh PAS?

K7L : Mana lu punya hebat Guan Eng?..

3 ulasan:

  1. HARI NI BARU NAK TUNJUK TARING......LAMA DAH DOK JADI LEMBU DAP.......DASAR MUKA TAK RETI MALU

    ReplyDelete
  2. Nampaknya orang PAS dah tak hormat ulama2. Lagipun ulama2 PAS tiada sumbangan apa2 kpd rakyat kecuali hasad dengki, fitnah dan mengiyakan liwat, zina dari kalangan sahabat parti.

    ReplyDelete
  3. Orang orang pas semua nya bangang belaka cakap je bedegar degar tpi sangup di perkuda olih dapig, mereka semua takut hilang jawatan dan pangkat, harapkan serban je besar.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk