16/06/2015

Pembersihan Etnik PAS Oleh DAP - PAS Nak Kekal Dalam Pakatan?


 

Penang PAS secretary Mohd Fadzil Kemi, whose service as Information Officer Grade 41 at the Penang chief minister's office was terminated last Friday, is mulling a suit against the DAP-led state government. - The Malaysian Insider

Nampaknya Setiausaha PAS Penang dipecat dan Kerajaan Negeri Pulau Pinang akan berhadapan dengan tuntutan mahkamah? Apapun pembersihan etnik memang sedang dilakukan.



Betul punya tak puas hati DAP dan Guan Eng dekat Hadi dan barisan pimpinan PAS baru. Tak kasi can langsung orang PAS nak hidup di Penang. Dulu PAS bukan main sanjung lagi DAP. Malah ada kata DAP lebih mulia dari UMNO.

Sekurang-kurangnya, penjawat awam yang sokong PAS pun Menteri UMNO tak buang dari kerja biarpun bukti dah ada. Ini siap pecat bagai. Nak kata apa lagi wahai orang PAS? Siapa yang zalim? UMNO atau DAP?

MyMassa pun ada keluarkan Whatsapp kumpulan PasMa yang dah ready nak takeover tugas-tugas orang PAS di Pulau Pinang yang telah dikosongkan. 



Paling best, mantan-mantan team liberal dalam PAS yang kalah tempohari mula buat kenyataan sedih dan memberi tekanan. Mereka nak PAS keluar Pakatan dan PasMa ganti. Apa macam?

 

K7L : Buat lawak betul puak-puak Pakatan ni..

1 ulasan:

  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk