29/06/2015

'Pergi Jahanam' Sama DAP? - Hadi Tak Peduli Iblis DAP Nak Cakap Apa!


 

Bulan puasa ini pun masih lagi DAP nak serang PAS. PAS kini dilihat sebagai musuh utama DAP sebelum BN. Rata-rata pemimpin PAS tengah mengorak langkah nak kurangkan pengaruh DAP.

Kemungkinan kemelut ini akan berakhir dengan pertikaian yang akan berlarutan sehingga PRU14. DAP masih terus menuduh PAS mahu bergabung dengan Barisan Nasional dengan harapan undi Melayu diberi kepada keldai mereka iaitu PKR.

Kemungkinan untuk bekerjasama demi rakyat mungkin ada tetapi untuk bergabung itu tersangatlah mustahil. Apapun kini DAP sudah semakin terdesak dan mula pakai segala jenis dalam catur untuk berperang dengan PAS.


 

Dalam masa yang sama, mereka yang pro DAP-PKR telah meninggalkan PAS mula terasa hati dengan Mursyidul Am PAS bila mereka kena sound. Kini musuh PAS adalah DAP dan PKR. 

K7L : Kenali musuh anda..

3 ulasan:

  1. Apa jadi dgn baiah utk tidak tinggalkan PAS?

    ReplyDelete
  2. PAS penuh dgn fatwa. Karut belaka. Bila kena geng sendiri buat kona baring. Buatlah doa pecah perut terhadap barua dan broker.

    ReplyDelete
  3. Yang turut doa' pechah perut tu kan ke dah masok GOL...

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk