09/06/2015

Ketua Menteri Penang Beri Tekanan Pada PAS Penang - Siapa Tersungkur?


Mat Sabu orang pertama yang membuat drama meletakkan jawatan di Pulau Pinang yang mana dia sebelum ini memegang jawatan Pengerusi Perbadanan Air Pulau Pinang. Lepas itu Lim Guan Eng puji menggunung mamat pentol tu. 

Amanah lah, Gentlemanlah padahal seluruh ahli PAS tahu Mat Sabu 'belaan DAP' sebab itu dia kalah teruk lawan Tuan Ibrahim Tuan Man. Kita tengok apa reaksi Guan Eng selepas pemilihan PAS. 

Dia tak suka dengan pemimpin PAS yang baru maka dia buat hal. Dia tunjuk kuasa yang dia sebenar ada 'power' di Pulau Pinang. Get out from Penang because i dont like u! Biasalah dia kan 'tokong' DAP kat Pulau Pinang.

Kalau Keris jadi pemimpin PAS terutama di Pulau Pinang, Keris lawan habis-habisan puak-puak DAP ini. Sebab mereka memang memandang rendah kemampuan PAS yang hanya dianggap sebagai laskar upahan untuk demo jalanan.

PAS kena terus lawan DAP sebab kini DAP susun langkah untuk musnahkan PAS terutama di kawasan-kawasan yang ada cina. Kempen senyap terbaru DAP adalah 'Pastikan PAS tidak ada kuasa' supaya PAS datang melutut semula kepada DAP.

Tak tahulah kalau PAS takut dengan DAP tapi nak jadi cerita, PAS bukan akan berlawan dengan DAP tetapi dengan satu parti baru tajaan dan belaan DAP iaitu PasMa. Sedang didaftarkan dan ditubuhkan untuk jatuhkan PAS?

Kita mungkin akan lihat PRU14 kelak perlawanan tiga, empat atau lima penjuru. Jangan lupa juga DAP dah sediakan 10 orang calon DAP melayu. Semuanya untuk kaburi dan bodohkan sahaja. Mungkin PAS akan berdiam diri?

K7L : Gelanggang dah dibuka.. PAS menari.. DAP tertampi-tampi..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk