08/06/2015

Mat Sabu Mengamuk Lihat Hadi Jumpa TPM Di Sabah?



Drama PasMa masih lagi belum habis. Setelah selesai pemilihan PAS baru-baru ini, Presiden PAS merasakan dengan terkuburnya kumpulan Liberal PasMa pada pemilihan yang lepas belum cukup untuk memuaskan hatinya.

Kini Hadi sakitkan lagi hati budak budak PasMa yang kalah teruk masa pemilihan dengan berjumpa TPM. Melawat tempat bencana bersama, berjalan bersama dan menunjukkan sifat mesranya dengan UMNO.

Selain PasMa, DAP antara golongan yang panas hati dengan PAS. Apakah DAP akan umum keluar Pakatan Rakyat sama seperti di Sabah dan Sarawak? Siapa yang akan mengalah?

DAP dilihat tidak akan sesekali tunduk kepada PAS yang mereka anggap hanya layak duduk di tangga paling bawah dalam Pakatan. Apakah DAP akan terus mendiamkan diri atau bertindak menyerang PAS dengan lebih agresif.

Hadi bertemu TPM rasanya untuk laksanakan hudud. Kini dalam kepimpinan PAS dah tak ada yang melawan bab hudud. Jadi mereka dah lepas satu stage. Pergi mampus dengan DAP kalau mereka nak bising pasal hudud.

Kita tunggu dan lihat. Drama perang ni belum habis lagi.

K7L : DAP jaki habis dengan Hadi.. haha...

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk