19/06/2015

Pakatan Rakyat Belum Mati - Hanya Pengsan Sahaja!



"Pakatan tidak mati, hanya 'pengsan'," katanya pada sidang media di pejabat Perhubungan PAS Terengganu di Kuala Terengganu hari ini.

Mesyuarat Jawatankuasa Pusat PAS baru-baru ini memutuskan untuk memilih Ahli Parlimen Kota Baru Datuk Takiyuddin Hassan sebagai setiausaha agung bagi menggantikan Mustafa.  - TMI



Apa dah jadi ~ Sampai sekarang tak setel lagi ~ Apaaaa dahhh jaddiiiiiii~~~

Haha! Kartun sungguh parti-parti pembangkang ni. Cakap tak serupa bikin. Kadang-kadang hairan juga kerana masih ada yang menyokong parti-parti yang ubah ikut angin ni. Cakap ikut sedap memasing.

Paling lawak sekali bila sebut 'Pakatan' tapi statement yang keluar berlainan. Sekor cakap Pakatan tak ada fungsi. Sekor lagi cakap Pakatan dah mati. Alih-alih semalam sekor lagi bersuara kata Pakatan hanya pengsan.

Makan panadol overdose ke sampai pengsa? Haha! Apalah chokia diorang ni. Harap rakyat tengok konsistensi mereka dengan Barisan Nasional. BN banyak bekerja untuk rakyat tetapi mereka bekerja mengekalkan kuasa dan kedudukan.

K7L : Tak pelik kalau Mati hidup semula.. 

1 ulasan:

  1. Sbb tu diorg tk lawan pakai satu simbol mcm BN, sbb diorg dah tau, berpakat pun tk ikhlas, masing2 ada agenda peribadi je..

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk