02/06/2015

Pemilihan Dah Makin Dekat - Zuhdi Dedahkan Apa Kaitan DAP Dengan Liberal PAS?


 

Nampaknya tatkala pemilihan PAS diadakan minggu ini, akhirnya senjata berat daripada kem Ulama telah mula dikeluarkan satu persatu. Jika puak yang menentang Presiden PAS menyerang dengan profesional dalam PAS, maka Kem Ulama juga gunakan golongan Profesional sebagai senjata.

Dan yang menarik, penagruh Team Ulama 'Lama' juga akan diserapkan dalam dewan pemuda PAS bagi menguatkan lagi sokongan Team Ulama untuk terus menumbangkan Mat Sabu.

Macma biasa, UMNO juga yang akan dituduh sebab mereka sudah tiada modal. Kini Mat Sabu dan konco-konconya sedang sibuk 'membeli' para perwakilan PAS bagi memastikan Mat Sabu kekal dan Hadi ditumbangkan.

Kemungkinan besar kisah 'lampau' pemilihan PAS yang kata ada perempuan dan kemewahan mungkin akan berulang semula. Kita tunggu dan lihat kerana pencabar Timbalan Presiden PAS juga tidak kurang hebatnya.

Mungkinkah total clean out akan dilakukan. Kita akan lihat 'pembersihan etnik' berlaku dalam perang saudara PAS. Siapa yang akan dibenam. Mat Sabu atau Hadi. Semuanya ditangan ahli PAS yang konon mengaku tidak pernah tunduk kepada DAP.

K7L : Pelik..kenapa DAP sibuk dengan pemilhan PAS?..

2 ulasan:

  1. Kalah hj hadi bro... mat sabu guna duit dap...

    Duit dap beratus juta utk kalahkan hj hadi...

    Pak.lebai tgk duit goyang woo....

    ReplyDelete
  2. 2000 perwakilan kerja mudah beb....beli undi rasuah nikah mutaah ( free sex) akan berlaku....bab beli undi puak anwarimas dan dap paling hebat.....undi dlm hotel pun boleh buat...ini kan pulak u di puak pas....pencalonan banyak bukan kriteria pemenang....sapa jolok banyak...banyak masyukk rasuah akan menang....ingat PAS ingat Rasuah....hadi lu KO....KO...KO....

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk