11/06/2015

Ahmad Awang Tak Puas Hati - DAP Ajar Apa Pada Dia?


 

Sudah kalah, Ahmad Awang masih lagi tidak mahu mengalah. Entah apa yang merasuk dirinya, dia konsisten mengatakan Pro Ulama menang dalam keadaan yang tidak bermaruah. Hanya dengan kemenangan dirinya baru PAS ada maruah?

Inilah sebenarnya dakyah DAP. DAP yang selama ini telah membunuh demokrasi telah mengajar ahli-ahli PAS suruhannya untuk turut sama matikan demokrasi dalam pemilihan yang mereka lalui.

Sebab itu isu CEC masih belum selesai tetapi mereka masih buat tidak tahu. Semaunya sebab memang tidak wujud pun demokrasi dalam kamus DAP sepanjang parti itu ditubuhkan sehingga hari ini. 

 

Apapun yang berlaku sekarang, kita akan lihat 'pembunuhan PAS' oleh 'saudara' mereka sendiri dengan bantuan DAP. Apakah mereka yang selama ini telah biasa memegang kuasa tetapi kalah akan menerima secara terbuka?

K7L : Menangislah...

1 ulasan:

  1. Syiah gagal dalam politik Malaysia... untuk control Jakim dan Majlis Agama Negeri negeri... Terpaksa bertopeng menentang lalui Undang undang... Berhati hati...

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk