17/04/2014

Tiap Kali Ada Isu Mesti Timbul Manusia Bodoh Keluar Statement Bangang



Hari ini ramai yang bercerita perihal mendiang Karpal Singh. Kemalangan maut yang tragis itu ditangisi oleh puak DAP. Mereka telah hilang orang yang dikatakan dapat memegang 'telur' Anwar.

Apapun kita ucapkan takziah kepada keluarga mendiang. Sebenarnya sejak dapat berita kematian Karpal, Keris dah agak akan ada manusia bodoh buat kenyataan bangang di laman sosial.

Ini fake acc ke apa Keris tak tahu sebab dapat pun dekat Facebook. Boleh tak jangan keluarkan statement bangang? Hina Islam dah jadi macam makanan pulak pada iblis-iblis ni. Biadap

K7L : Penat kalau SKMM macam pejam mata..

12 ulasan:

  1. Takziah...Takziah ..Takziah..


    kerana bangkai kapal akan di bakar dan terpaksa masuk neraka..without defence call..x ada soal mungkar nangkir, tanpa hisab, kerana tak ada iman walau sebesar biji sawi.....prima facie case untuk masuk neraka .. bukan penjara kajang atau sungai buloh

    Apa pasal lu tak mintak postponement?? Sapa mau bela al juburi di mahkamah lepas ini?? Jugjub Singh??

    ReplyDelete
  2. Ini makluk bukan Islam. Abaikan...

    ReplyDelete
  3. Pompuan tu mungkin pompuan simpanan kapal sink

    ReplyDelete
  4. Sah bukan Islam.

    ReplyDelete
  5. RBA tuh menyamar.. nak org islam bergaduh sama sendiri

    ReplyDelete
  6. jgn terpedaya... orang KAFIR tu tapi menyamar guna nama melayu/Islam utk malukan Islam... ini mesti kerja agen2 Aljuburi Laknat atau RBA celaka tu... depa mmg mahir dgn kerja2 pembohongan dan fitnah mcm nie...

    ReplyDelete
  7. Betul2..tu semua RBA cina bangsat letak muka melayu pakai tudung..kwn2 kat fb tu semua cina babi.
    nak bg melayu gadoh..tu lakeje kau!

    ReplyDelete
  8. Si BETINAHARAMKEJADAH ni pun patut MAMPOS sekali! Mustahil dia ni Islam kalau boleh menyumpah Rasullullah SAW tercinta kita sampai begitu sekali!

    Sebenaqnya, makin ramai si ekoq-ekoq PENGGANASBANGKAIBABI Red Bean yg. ditaja puak SYAITAN Barat-Zionis dan DAPBANGKAIBABI, termasuk MENYAMAQ guna nama Melayu/Islam, pakaian & bahasa Islam (sebut Kalimah ALLAH lagi), sedg. MENGAMOK mcm. ANJING KURAP GILA!

    Lepas tu puak SYAITAN ni siap nak MENGKAPIRkan umat Islam pula!


    ReplyDelete
  9. SYUKUR ALHAMDULILLAH dgn. berita si kapal ni! Semoga ALLAH SWT kita terus MENGHANCURkan musuh-musuh Islam, di Tanah Melayu ISLAM kita ini, pusaka nenek moyang kita dr. sebelum dijajah si KAPIR LAKNAT Barat-ZIONIS dan mana-mana puak pendatang KAPIR yg. dibawa si PENJAJAH buas tu!

    Lihat artikel BERNAS di http://celahgelegar.blogspot.com/2014/04/samakah-dengan-karpal-berita-kematian.html:

    [SAMAKAH DENGAN KARPAL] BERITA KEMATIAN ABU JAHAL, Nabi Kata Laa ilaha illaLLah, Allahu Akhbar, Alhamdulillah

    April 17, 2014

    'Ibrah dari Sirah:

    Berita Abu Jahal terbunuh tersebar

    Berita terbunuhnya Abu Jahal dengan cepat disampaikan kepada pasukan Islam. Mendengar berita tersebut, semangat juang mereka semakin membara. Manakala, bagi pihak Musyrikin, berita tersebut menghancur-luluhkan semangat mereka.

    Tapi bukan main lagi si Kairi-budak-mentah-bercita-nak-jadi-PM yg. memang asyik diPUJA EvangeliSStar (ejen si DAPBANGKAI/PKRPELIWAT serta penaja mereka dr. Barat-ZIONIS), sergah Timbalan Pres. PERKASA, Datuk Zulkifli Nordin “to shut up” psl. kapal ni - umat Islam/Melayu yg. asyik diHINA dan diBUNUH, termasuk MAJORITI mangsa dlm. kemalangan jlnraya oleh lori/bas/kereta4WD BUAS, tak pula si mamat-mentah-amat-benci-PERKASA ni nak bela!

    Nampaknya, makin ramai si liberal/GAY-PENJILAT-KAPIRDAJAL nak hancurkan UMNO/PAS dr. dalam!

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

    ReplyDelete
  10. Nama siti zulaikha dan gambar tu hanya fb palsu RBA. Aku tak yakin ada melayu akan cakap macam tu.

    ReplyDelete
  11. Memang sah kerja RBA. Org melayu mana cakap mcm ni. Org kapir jer.

    ReplyDelete
  12. Assalamualaikum..selamat petang..admin saya nak minta jasa baik admin tolong remove post berkaitan SITI ZULAIKHA MENGHINA NABI MUHAMMAD SAW..itu adalah fake acc..ada manusia yg tidak bertanggungjawab telah menggunakan pic dan nama adik saya dan membuat post serta komen yg menghina di serata group..laporan polis telah dibuat tahun lepas..saya terkejut yg gambar ni masih wujud diguna pakai dlm post admin..saya minta jasa baik admin utk removekn post tersebut..terima kasih

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk