24/04/2014

Empangan Surut Bukan Alasan Catu Air Selangor - Apa Komen @AzminAli ? #KeadilanRaya



"Dengan cara ini, paip air tidak akan kering selama beberapa hari lagi," - MB Selangor

Itu ucapan yang dilontarkan dahulu apabila catuan air di Negeri Selangor ingin dilaksanakan. Berikutan itu alasan yang digunakan kini adalah empangan surut. Mengikut video di atas, ia telah dijelaskan bahawa alasan yang digunakan itu tidak konkrit langsung.

Kerajaan Negeri Sembilan pernah offer pada MB Selangor untuk supply air tapi apa dia balas? Sepatutnya air terawat itu diambil sementara masalah air dilihat kritikal. Inilah dosa pemimpin Pakatan terhadap rakyat Selangor.

Biar tak ada elektrik tapi jangan tak ada air bro. Ini dah langgar hukum alam bila air pun jadi terhad. Apapun diharap kes air selesai di Selangor dengan kadar yang cepat.

K7L : Dulu lagi suruh buat Langat 2. taknak...bebal sungguh..

1 ulasan:

  1. Tidak kah Selangor sekarang sedang di terajui olih parti pembangkang yg bijak bistari itu? Sebuah kerajaan yg kita tahu tak kisah untuk mensyirikkan kalimah Allah?

    Walaupun hujan bolih dikatakan turun hari-hari ternyata pemimpin Kerajaan negeri Selangor sekarang sedang berpeluh didalam air. Jangan sampai mati kehausan di dalam sungai sudah lah.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk