04/04/2014

Tahniah! Anwar Masuk Dalam Kategori Bapa Negara!



Sangatlah tidak adil jika kita tidak mengiktiraf jasa Anwar yang telah memberi bukti kepada rakyat dunia serta Malaysia khususnya akan siapa dia layak digelar. Hari ini kita perlu mengucapkan ribuan tahniah kerana dia telah diberi penghormatan sebagai Bapa Nepotisme Negara.

 

Bayangkan Ayah merupakan Ketua Umum PKR yang dilantik tanpa undian. Emak pula merupakan Presiden PKR yang tidak pernah berubah sejak ditubuhkan. Anak kini menjawat jawatan Naib Presiden PKR dan akan mempertahankan kerusi tersebut.

Ayah dan Emak kini bertanding Presiden PKR. Lawak bila laki bini lawan untuk kerusi Presiden! Kenapa? Kerana pertandingan itu tidak masuk akal. Nak test market atau apa? Anwar cuba hapuskan pengaruh Isterinya dan Azmin?


Bukti PKR hanya untuk Keluarga Anwar patut disedari oleh rakyat. Apakah PKR ini berjuang untuk rakyat? Fikir dalam-dalam dan nilai sendiri. Apakah ini pemimpin yang kamu mahu? Ahli PKR juga tidak ramai. Erti kata lain mereka hanya bergantung harap pada Ahli PAS yang dikudakan setiap hari.

PAS masih lagi mahu bersama dengan PKR? Dengar cerita nak keluar tu dah ada. Tunggu apa lagi? 

K7L : Mana Suhaizan Kaiat? Nak dengar pendirian dia pasal kes ni..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk