28/04/2014

Blogger Pakatan Akui Pemilihan PKR Tidak Telus? - Kerusi Terbang Lagiiiiiiii




Blogger Aduka Taruna ada menulis di wall FB nya. Cerita pasal kesongsangan yang sedang berlaku didalam pemilihan PKR kali ini.


Paling kelakar adalah calon yang bertanding boleh mendekati meja pengundi dan membantu pengundi untuk mengisi kertas undi tersebut.



Lepas ini takkan pelik kalau peristiwa kerusi terbang, acu parang dan maki-makian berulang kembali. Sejarah mungkin berulang. Haha!

K7L : Parti Kencing Rakyat..puiihhh

3 ulasan:

  1. mana amBABIga yang mintak SPR supaya telus selama ini??? Pemilihan PKR ni telus sangat ke????

    ReplyDelete
  2. Mana genius RAFIZI.......
    BENDA KECIL ciput ni pun tak pandai SELESAI.
    TOLONG la....you kan cerdik. !

    ReplyDelete
  3. Rafizi sendiri kat kemaman pun bermasalah, siap gaduh2 lagi sama pencabar dia...telus la sangat...buktikanlah lebih baik dari spr...ikut mengundi undian spr lagi besar berjuta yg mengundi ini baru ratus ribu dah macam2 hal...tak usah belagak la rafizi ambiga even anwar ibrahim...buktikan korang lg baik dr org yg kamu selalu kutuk selama ini..mcm haram la...baik kepala bana apa kalau mcm ni...sampah pkr ni..

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk