08/04/2014

Topless Party Tetap Akan Diteruskan? - Report Baru Ada Tindakan?



Tahniah kerana sentiasa aktif dan progresif dalam menentang kemaksiatan yang kini berleluasa di Malaysia akibat DAP punya didikan. Pemuda dilihat tegas dalam membanteras parti liar sebegini.


Masalah sosial ini harus diutamakan kerana hari ini ramai remaja dan anak muda terjebak dengan perkara-perkara yang tidak elok. Berkenaan dengan soalan dari macai PAS, mengapa report baru ada tindakan.

Difahamkan permit tidak diminta jadi manalah DBKL nak tahu kewujudan parti tu. Kita sebagai rakyat Malaysia yang prihatin kalau dapat tahu buatlah laporan. Kan membantu?

K7L : Pemuda nampak tegas sekarang..

1 ulasan:

  1. Maaf mencelah , jika dipohon permit pasti tidak diluluskan , soalannya apa guna banyak penguatkuasa dilantik jika ada aduan baru mahu ambil keterangan dll sedang mereka ini diberikan allah anugerah mata yang celik telinga yang jelas pendengaran , jadi tidak eprlu alah ada aduan baru mahu bertindak lagi pula kebanyakkan penguatkuasa DBKL adalah golongan yang beragama Islam kecuali mereka juga ??? walau dengdenagr ura2 akan ada parti berbentik sedemikian , faktor angpau merak atau sewarna dengan nya lebih memainkan peranan, jadi jangan lah diambil pemuda umno jangan hanya tahu membuat repot polis sahaja malah sebaik nya turut membuat lapuran kepada SPRM atas kecuaina yang dilakukan oleh penguatkuasa.

    Jadi dengan cara ini diharap penguatkuas negeri mana sekali pun akan lebih bhati2 berhemah dan peka dengan apa yang berlaku , nama pun p[enguatkuasa...

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk