29/04/2014

Komentar Dari Rakyat Selangor Pasal Kerajaan Negeri Selangor!






Rahmat Allah SWT semakin jauh. Kerana apa ?

1. Pemimpin-pemimpin PR berlaku zalim, menipu rakyat, berkuasa untuk mengisi kepentingan sendiri dan kroni. Manifesto pilihanraya hanya penipuan dan bukan janji seperti mereka umumkan.

2. Menjadikan Negeri Selangor sebagai tempat perjudian nasib politik mereka. Dap yang tidak perrnah menghayati dan menghormati Islam dan isu 'Allah' dan kegagalan penganut Islam terutama Pas yang begitu hambar perjuangan nya konon nya di nobat parti Islam. PKR yang mirip kekufuran.

3. Maksiat dan judi di biar berleluasa tanpa sekatan malah di galakkan. Menjaga kepentingan kafir berlebihan, merampas tanah dan harta bukan hak nya, memperkasakan agenda musyrikun dan kafirun harbi membelakangkan Ketuhanan dan Syiar Islam. Menjahanamkan intitusi yang sudah beroperasi puluhan tahun dalam memberi pendidikan dan kemahiran.

4. Kekejaman dan kezaliman terhadap Melayu yang menyara hidup kais pagi makan pagi... Mengayakan yang sedia kaya beharta dengan kedudukan istimewa dengan ganjaran besar tanpa amanah bekerja demi rakyat Selangor.

Banyak lagi. Harap blogger keris 7lok paparkan semoga anak-anak muda tidak tertipu selama nya. Hidup penuh fitnah dan kelentong sehingga hak-hak diri sendiri semakin terabai ! Isu darurat air satu bala dan petanda kezaliman mereka. Allah SWT itu Maha Melihat dan Membalas setiap perbuatan mungkar.


Itu kata-kata dari seorang penulis komentar dalam artikel Keris. Luahan yang patut dibaca dan disebarkan.

K7L : Anda tulis..Keris kongsi...

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk