14/04/2014

MP PKR Dalam Perkiraan Mahu Keluar Jika Kalah Pemilihan Mei Ini?



Menjelang pemilihan PKR kali ini. Nampaknya ada banyak calon yang bertanding dan nampak ada pertarungan. Muncul sudah puak-puak yang berganding bahu benam team lawan dengan apa cara sekalipun termasuk dengan taktik kotor.

Setiap kepala masing-masing ada 'thinker' yang setiap hari menyusun strategi menggunakan apajua cara. Nampaknya Saifudin Nasution yang jarang kita lihat juga sudah ada dalam suratkhabar, Azmin sudah keluar di kaca televisyen, nik nazmi dalam forum.

Semua mula berlumba-lumba. Presiden punya pertandingan orang tak hirau sebab bosan dengan drama si penipu yang cuba buat sejarah memalukan negara bila lawan isteri sendiri untuk dapatkan perhatian. Jangan amek port pasal si tak guna tu.


Dikhabarkan ugutan yang dilontarkan oleh satu individu yang bertanidng jawatan penting dalam PKR adalah jika dia kalah maka dia akan keluar dari PKR dan dedahkan segala maklumat kekotorang yang berkait rapat dengan PKR. Antara mereka semua yang ada dalam gambar, bukan semuanya MP. 

Jadi siapa sebenarnya? Kita tunggu dan lihat.

K7L : Masing-masing dah tunjuk belang..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk