08/03/2013

Saiful Sahkan Bapanya Diperguna Untuk Tenggelamkan #LahadDatu Untuk Anwar?


Perghh! Kenapa hari ini Bapa Saiful kona baring? Keris yang ketika itu dalam perjalanan ke Melaka berasa amat terkejut sekali dengan berita yang sampai ke telinga ini. Keris mengambil keputusan untuk menghubungi rakan PKR yang memang sentiasa keluar masuk pejabat PKR.

Menurut rakan Keris, isu ini sebenarnya telah lama dirancang dan disimpan dimana sepatutnya dikeluarkan dua minggu sebelum PRU-13 untuk menghidupkan kembali cerita basi Isu Liwat II. Semua yang dirancang ini terpaksa ditembak awal kerana #LahadDatu kini semakin membongkar campurtangan Anwar.

Malahan isu berat di #LahadDatu yang dipolitikkan oleh PKR sudah membuatkan rakyat naik marah terutamanya apabila kebanyakan troopers Pakatan menghina para pejuang di Sabah. Tindakan Tian Chua yang biadap juga membuatkan Anwar lebih gelisah.

Anwar kini dalam keadaan bimbang apabila perancangannya tentang pencerobohan #LahadDatu terbongkar sedikit demi sedikit, maka dia memerlukan satu isu yang boleh mengejutkan seluruh rakyat Malaysia.

BBM Blast oleh Saiful menyatakan :

'bapak diperguna.sy tetap istiqamah.Tdk sesekali berganjak.Tgh fikir tindakan balas, selanjutnya, sy tak mahu melatah.Salam buat rakan2 lain..'

Tidaklah Keris sangka semurah itu Bapa Saiful demi mendapatkan sesuatu maruah anaknya diperkotak-katikkan. Apapun kini rakyat perlu tahu ini semua hanyalah perancangan yang diada-adakan untuk menutup kes #LahadDatu yang lebih membimbangkan Anwar.

K7L : Kini Anwar sedang cuba larikan tumpuan masyarakat..

4 ulasan:

  1. Udah2lah menfitnah wahai pengikut2 parti cap keris!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sapa fitnah sapa kita xtahu..kita tunggu aja sapa yg kena...lambat cepatnya hanya Allah yg menentukan nya..

      Delete
    2. Dah lah tu,jadilah kita daripada golongan org2 yg brsyukur akn nikmat Allah s.w.t

      Delete
  2. nmpk sngt puak2 yg menyokong peliwat ni pun suka meliwat jgk....bodoh punya org....

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk