03/09/2012

Tukar Bendera Dan Hina Gambar Presiden UMNO - Seruan Maut Buat PEMUDA UMNO Malaysia! @KhairyKJ



Sudah mencapai hadnya! Sangat melampau dan jika tidak ditegah perkara yang lebih teruk lagi akan timbul. Jika Allahyarham Dato' Harun masih hidup Keris pasti semangat PEMUDA akan lebih membara.

Kini PEMUDA UMNO Malaysia sudah semakin mantap dan berani. Tiba sudah masanya untuk menjadi benteng UMNO yang sayangkan Malaysia. Ayuh bangkit PEMUDA. Sampai bila kita semua mahu berdiam diri dan sentiasa membiarkan puak pelampau ini bebas melakukan perkara yang memburukkan negara?

Isu mahu menukar bendera, provokasi Bersih melalui Janji Demokrasi, Menghina gambar Presiden UMNO Malaysia dan banyak lagi membuatkan limitasi berada ditahap yang mewajibkan kita kehadapan dan bersuara!

Ayuh bangkit PEMUDA!

K7L : Bangkit! Bangkit! Bangkit!

2 ulasan:

  1. Ya la, melampau betul dah diorang ni, takpe lepas ni kita kencing plak kat gambar pemimpin diorang, rasa hari tu dah ada gambar orang buat macam tu, cuma tak plak keluar berita, kenapa agaknya ya?

    ReplyDelete
  2. FITNAH DAN PEMBOHONGAN KINI MENJADI AGENDA PR UNTUK MENGHURUHARAKAN NEGARA LAKSANA ARAB SPRING.

    MELAYU YANG BODOH TOLOL RELA DIPERGUNA UNTUK MENCAPAI AGENDA
    POLITIK DAP.

    ARAB SPRING TIDAK AKAN BERJAYA DI MALAYSIA KERANA MASIH ADA MELAYU YANG CELIK AKAI.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk