28/09/2012

@realDrMaza Tak Berani Jawab Soalan Sampai Sekarang?


Sehingga ke hari ini Keris masih lagi belum dengar apa-apa khabar dari Abu Aqif tentang Isu MAZA ini. Agak-agak kenapa MAZA diamkan diri? Nak tahu apa jadi antara MAZA dengan Abu Aqif? Mari baca apa tulisan beliau :



Saya tweet Dr Maza dengan tujuan memohon pencerahan berkenaan satu artikel yang terbit di AIDC. Malangya saya kena blok dengan beliau.


Saya berasa sangat kecewa dengan tindakan beliau kerana sudahlah pencerahan yang dipinta tidak diberikan, malah saya pula kena blok tanpa alasan. Saya ikuti tulisan dan video di mana beliau kerap kali melaungkan "kebebasan hak bersuara" atau "hak mengkritik" tapi bila tang beliau, dengan tanpa alasan, saya terus di'blok. Saya hairan dengan tindakan sebegini yang sememangnya seperti "cakap tak serupa bikin". 


Jika isu kecil yang dibangkitkan oleh Kak Abby Abadi pun Dr Maza boleh layan, kenapa isu sebegini yang pada saya ianya amat besar dan berat, tidak diendahkan oleh beliau di mana secara tidak langsung ia juga boleh memburukkan imej beliau sebagai bekas Mufti yang lantang membantah tindakan White House dalam serangan mereka ke atas negara Islam secara terang-terangan mahupun secara halus. Saya pohon kepada sesiapa, jika mempunyai info berkaitan artikel yang terbit di AIDC tersebut, sila kongsikan bagi mengelakkan kekeliruan. Sekian.


Bukan susah pun. Jawab sahajalah. Atau benda itu memang benar-benar wujud?

K7L : Jawab jangan tak jawab..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk