24/09/2012

Pendedahan Ekslusif! Calon UIAM Diugut #ProMenipu WUFI! #PRKampus




Kejam dan berfahaman aspirasi pembangkang! Itu yang mampu Keris cop kepada #ProMenipu di UIAM iaitu WUFI. Calon Bebas yang tidak berpihak kepada mana-mana, diugut dengan cara psikologi. Budak-budak WUFI pulaukan dia. 

Ketika Public Speaking budak-budak WUFI buat kecoh dan pulangkan manifesto kepadanya semula. Apa salahnya dia mahu menjadi seorang pemimpin? Demokrasi dan telus?

Inilah yang Keris mahu tekankan. Semua budak-budak lingkaran Pro-M memang begini? Membawa aspirasi pembangkang. Mengugut dan menjatuhkan semangat calon. Sama macam Anwar Ibrahim punya cara. Mengugut dengan pelbagai cara.

Subhanallah. Jika beginilah sikap budak-budak WUFI yang tergolong dalam golongan #ProMenipu, maka mereka bukanlah membawa semangat perpaduan namun lebih suka kepada kehuru-haraan.

K7L : Kesian calon ini..kejam..WUFI buktikan mereka bawa aspirasi pembangkang!

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk