05/09/2012

Senyuman Nasharuddin Mat Isa Buatkan PAS Melalak Dan DAP Ketakutan!




Sekretariat Jawatankuasa Kerja Himpunan Ulama Muda Malaysia (Ilmu) m,engunjungi YB Nasha baru-baru ini di kediamannya di Shah Alam. ILMU merupakan satu lagi jambatan menghubungi YB Nasha kepada UMNO, selepas poertemuan-pertemuan YB Nasha dengan PM, TPM, Datuk Hishamudin, MB Perak dan lain-lain kepimpinan tertinggi UMNO.

Pengerusinya, Fathul Bari Mat Jahaya berkata, perjumpaan itu bertujuan menziarahi Ahli Parlimen Bachok itu atas nama Islam dan tanggungjawabnya sebagai seorang Muslim.

Beliau berkata, beberapa topik dibincangkan termasuk kedudukan Nasharuddin dalam Pas yang akan diketahui pada 9 September nanti.



Bagaimanapun, Ahli Parlimen Bachok itu enggan mengulas lanjut dan menyerahkan kepada parti untuk menentukan kedudukannya.

“Perjumpaan itu juga membincangkan kerjasama yang boleh dilakukan antara Ilmu dan Nasharuddin pada masa akan datang.

"Ilmu akan mengadakan pelbagai program antaranya ialah Jelajah Ilmu yang akan memberikan penjelasan hukum hudud kepada Islam dan bukan Islam,”

Perkembangan menarik ini telah memberi ruang yang baik kepada YB Nasha seandainya Majlis Syura berterusan dengan niat mereka untuk membuang YB Nasha.

Bagi YB Nasha, nak buang silakan. Yayasan Quds dan ILMU sudah memberikan beliau platform untuk menjelajah satu Malaya untuk membongkar Bahaya DAP kepada PAS, bahaya Karpal Singh yang Anti Islam. Di antara isu-isu yang dijangka akan didedahkan oleh YB Nasha dalam round 1 Malaya itu ialah ;

1) Bahaya DAP kepada Islam
2) Pentingnya PAS keluar dari Pakatan Republik
3) Hudud Tak Akan Berjaya Jika Bersama DAP
4) DAP & Karpal Anti Islam 

K7L : DAP dah makin takut dengan Ustaz Nasha!

1 ulasan:

  1. Salam perjuangan, mohon linklan blog ambe di link blog saudara..ambe akan lakukan juga di blog ronyanuar.com

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk