12/09/2012

Ustaz Nasha Tidak Dipecat Dari PAS Punca Karpal Singh Akan Terus Berusaha Untuk Menyaman?



Mengikut maklumat yang sampai ke Telinga Keris, Nik Aziz tak sanggup untuk mempengerusikan Mesyuarat Ulama Syura PAS sebab dia takut tindakannya akan ditembak pemimpin Pakatan yang lain atau ahli PAS sendiri.


Ustaz Haron Din pula memang mempertahankan Ustaz Nasha membuatkan ramai puak Anwarinnas kecewa dengan keputusan mesyuarat tersebut dimana mereka bermati-matian mahu menghapuskan golongan ulama didalam PAS.

Berkenaan dengan ugutan Karpal Singh yang pernah dinyatakan dahulu kepada Ustaz Nasha. Beliau menjawab tempohari, "Saya di didik di dalam PAS bahawa ajaran Islam itu adalah syumul merangkumi setiap aspek kehidupan.Didalam nya ada aqidah, perundangan dan dan akhlak. Menolak sebahagian dari Islam bermakna menolak Islam. Saya kekal dengan pendirian saya bahawa Karpal Singh adalah anti Islam dan bersedia untuk bertemu beliau di Mahkamah."

Pada pendapat Keris, saman sahajalah kalau betul Ustaz Nasha salah. DAP takut atau itu hanya amaran tutup mulut?

K7L : Suka sangat saman orang..gila saman ke apa?..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk