23/09/2012

@rafiziramli Gagal Setelah Kempen Baru Muncul!



Bakal mertua : "Anak makcik belajar tinggi kat oversea dulu. Makcik tak nak letak harga. Tapi biarlah berpatutan. Selalunye yang belajar tinggi dalam lingkungan 20ribu. Tapi inilah satu-satunya anak perempuan makcik. Harap faham-fahamlah ye.. ".

Bakal menantu : "Saya paham maksud makcik. Tapi saya harap makcik pun pahamlah ye. Kalau terlampau tinggi, terpaksa ditangguhkan nanti. Biarlah dicepatkan, biar jauh dari maksiat "
Bakal mertua : "Kalau kamu tak mampu, anak makcik ni bukan tak laku. Ada berderet lagi yang tengah tunggu. Kalau harga rendah, nanti apa pulak orang cakap."

Bakal menantu: "Kalau makcik nak jual anak makcik macam jual kereta, kita buat macam ni. Sekarang jugak saya bayar DOWN PAYMENT 2 ribu. Saya bawak balik anak makcik, malam ni saya TEST DRIVE dulu semua. Kalau barang dalam semua bagus, jangan cakap 10 ribu, 12 ribu pun saya berani letak. tapi kalau dah LEMAU, ENJIN pon tak bagus, anak makcik sekali dengan deposit tu makcik boleh simpan.

Bakal mertua : @$%@#@#$%^#@#$^&&%#@

Daripada Rafizi sibuk hendak turunkan harga kereta, baik beliau sertai kempen yang Keris dapat daripada MyMassa ini. Berapa banyak anak muda yang akan diberi peluang untuk berumah tangga dengan selesa jika sekiranya kempen ini berjaya. Lagipun, bukankah bantuan untuk mendirikan rumahtangga ini juga merupakan salah satu "bukan janji" dalam Manifesto PR pada PRU 2008 lalu?!!

Keris pun nak join juga dan kempen ini akan berterusan InsyaAllah!

K7L : Orang nak kahwin untuk elak maksiat..bukan untuk nak lawan orang sebelah rumah or nak tutup mulut makcik-makcik joyah!..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk