04/06/2015

Nik Abduh Kata Ahli PAS Nak Buang DAP Dari Hati Mereka?


 

Pemuda PAS yang baru sudah mula tunjuk belang mereka. Tak tunggu lama mereka terus serang DAP. Apakah DAP akan berdiam diri setelah dimalukan oleh Pemuda PAS dibawah pimpinan Nik Abduh.

Team Pilihan DAP iaitu Suhaizan Kaiat gagal dalam pemilihan kali ini. Guan Eng pun tak mahu diam. Jadi mungkinkah Pakatan akan terus berpecah? Difahamakan yang akan rugi nanti adalah PKR.

Andaikata PAS tak mahu lagi dengan Pakatan atau disingkirkan daripada Pakatan oleh DAP, PAS tetap memerintah negeri Kelantan. Dan kemungkinan besar PAS juga dapat menjadi Menteri Besar di Selangor. 

 

Jadi nak takut apa? Kita tunggu dan lihat apa yang akan terjadi. Yang pastu Mat Sabu tengah terkencing-kencing sekarang ini.

K7L : Hidup PASMA! Hahhahaha...

3 ulasan:

  1. Ingat PAS tak tahu putar-belit, belajar daripada guru putar alam DAP,senada dah.

    ReplyDelete
  2. Pakcu Rantau Panjang.4 June 2015 at 22:41

    Hidup dalam rumah sendiri lebih bebas dan selesa dari menumpang rumah orang yang entah siapa tuannya. Cakap salah tak cakap salah...last-last kita pula yang disalahkan.

    Berkawan tu berpadan-padan. Dulu saling memuji sekarang saling mencaci..baru tahu siapa kawan sebenar atau lawan yang bertopeng kawan....lebih cepat sedar lebih bagus ..jangan sampai nasi dah jadi bubur baru nak terngadah.....ko guana....

    ReplyDelete
  3. Dalam kitab suci Al-Quran banyak kali menyebut kafir itu penuh tipu daya yang menyesatkan. Siapa itu kafir? Nauzubillah

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk