02/06/2015

Ketua Pemuda PAS Kuantan Serang Guan Eng Lagi?


 

Pendedahan yang pernah dilakukan oleh Ustaz Fadhli berkaitan PasMa dan kumpulan Hawai-Five-O memang sedang tidak senang duduk lebih-lebih lagi ada di kalangan mereka yang bertanding.

Hari ini orang PAS yang selama ini dipanggil keldai DAP kena ubah persepsi itu. Kena berani untuk bergerak sendiri. Tahukah orang PAS sebenarnya DAP takut jika PAS tidak bersama kerana hanya Ahli PAS yang biasa mereka 'bodohkan' untuk berpanas hujan di jalanan.

Begitu juga dengan PKR, jika tiada sokongan PAS, maka PKR tidak mungkin menang di kawasan yang sedia ada. Keris sendiri jamin jika PAS berani untuk lawan dengan PKR, sudah tentu calon PKR akan kalah.

Habis kenapa diberikan peluang dan kuasa kepada pimpinan PKR jika PAS benar-benar kuat? Sekarang sendiri yang kena jawab. Bukan orang lain lagi. 

K7L : Siapa akan menang?..

3 ulasan:

  1. "Begitu juga dengan PKR, jika tiada sokongan PAS, maka PKR tidak mungkin menang di kawasan yang sedia ada".........ya ka? Amacam PRK Permatang Pauh 2015? Itu memang kubu PAS sebelum dirampas Anwar pada tahun 1982 drp Ustaz Zabidi........! PAS sudah tiada kekuatan sekarang, .........keahlian PAS tapi hati nurani mereka PKR dan DAP!!! Tiada lagi agenda Hudud.......itu hanya suara2 PAS 'saluran 1' sahaja......!

    ReplyDelete
  2. Kenapa salahkan LGE. Bukankan dia juga yg bg Mat Sabu AlbuluMah jawatan berelaun besar di Lembaga Air. Mat Sabu baik pekertinya kah?

    ReplyDelete
  3. dah la tu...terima jer la kekalahan...acu cer try masuk dap...alang2 jiwa dah serasi dgn dap....tgk berapa lama kene lambung...igt skit...lambung2 time jatuh xder nk sambut

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk